ПРАВДА ПРО СТАН УКРАЇНСЬКОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

На цьому ресурсі ви побачите не тільки професійний огляд преси, правдиве інформування про лікарські засоби, а й реальні дії ФармРади у боротьбі за права фармацевтів та права споживачів: документи, запити до влади, проекти законів; акції, заходи, конференції. Реальні люди, що не пошкодували життя для цієї боротьби.
Ми відкриті для спілкування: ви завжди можете звернутися до нас і поспілкуватися наживо.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
© Остерігайтесь інформаційних підробок.
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ! Не станьте жертвами шахраїв! Вимагайте документацію, перевіряйте репутацію!

середа, 27 липня 2016 р.

Лідери фармринку України демонструють зростання, - огляд


для збільшення - клікнути на таблицю

У першій половині 2016 року на фармацевтичному ринку України триває стійка тенденція до зростання частки національних виробників. 

Як наголошується, зменшення частки "іноземців" на ринку, внаслідок девальвації гривні та подорожчання закордонних медпрепаратів, дало можливість для зміцнення позицій українських фармкомпаній, які традиційно пропонують більш дешеві ліки.

"Крім важливого чинника вартості ліків, на перший план вийшли такі фактори, як впровадження інновацій в управління, інвестиції в розвиток і модернізацію виробництва, а також розширення продуктового портфеля за рахунок нових пропозицій", - підкреслює автор матеріалу Іван Скавронський.

На його думку, такі лідери ринку, як "Дарниця", "Фармак" та "Артеріум" зуміли ефективно використати особливості поточної ситуації на ринку і значно збільшити свою частку в загальному обсязі продажів. Зокрема, за підсумками першої половини 2016 року, фармацевтична компанія "Дарниця" вийшла в лідери – її частка ринку з продажу в натуральному вираженні (в упаковках) склала 14,5%. Другий показник у компанії "Фармак" - 8,4%. Третя позиція – у корпорації "Артеріум" - 7,6%, повідомляє видання з посиланням на систему дослідження ринку "Фармексплорер", Моріон.

для збільшення - клікнути на таблицю
У той же час, в огляді відзначені серйозні відмінності в динаміці росту ринкової частки учасників ринку. Очевидно, що сприятливими умовами зуміли скористатися далеко не всі національні виробники, а деякі компанії, судячи з показників, що "рухалися" за інерцією, більшою мірою залежачи від ситуації на ринку, підкреслив автор.

"Компанії, які опинилися внизу рейтингу, програють конкурентну боротьбу в більшості через те, що основу їх портфеля досі становлять "старі" продукти. Так, близько 90% препаратів БХФЗ були зареєстровані ще до 2009 року", - наголошується в статті.

За  матералами https://www.rbc.ua та http://delo.ua/

Немає коментарів: