ПРАВДА ПРО СТАН УКРАЇНСЬКОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

На цьому ресурсі ви побачите не тільки професійний огляд преси, правдиве інформування про лікарські засоби, а й реальні дії ФармРади у боротьбі за права фармацевтів та права споживачів: документи, запити до влади, проекти законів; акції, заходи, конференції. Реальні люди, що не пошкодували життя для цієї боротьби.
Ми відкриті для спілкування: ви завжди можете звернутися до нас і поспілкуватися наживо.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
© Остерігайтесь інформаційних підробок.
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ! Не станьте жертвами шахраїв! Вимагайте документацію, перевіряйте репутацію!

понеділок, 15 лютого 2016 р.

Лікарі виправдали заміну дорогих брендових ліків дженериками


Днями авторитетний журнал AnnInternMed опублікував на своїх сторінках результати дослідження американських медиків, що вивчали проблему заміни оригінальних ліків дженериками (більш дешевими аналогами).

Згідно з даними, наведеними в статті журналу AnnInternMed, статистично ще не підраховано, як часто використовуються брендові ліки при наявності на ринку їх аналогів. В той же час вже були проведені дослідження, які показують, що при лікуванні деяких захворювань дженерики становлять дуже істотну частку в 35-40%.

Дослідники з США прийшли до висновку, що використання аналогів оригінальних препаратів може позитивно позначатися на лікуванні, - хоча цей позитивний ефект і не дуже значний.
«Менша вартість дженериків дійсно сприяє кращій прихильності до терапії при хронічних захворюваннях, що вимагають постійного прийому препаратів, показало дослідження. Але збільшення прихильності не дуже велика - всього 5-6%», - свідчать результати нової роботи вчених.

При цьому автори статті припускають, що позитивний внесок дженериків міг бути більш істотним, однак на сьогоднішній день ситуація така, що «і лікарі, і пацієнти думають, що брендові медикаменти краще дженериків, і це основний бар’єр для використання більш дешевих аналогів ліків».

Такий вибір, на думку дослідників, пов’язаний, більшою мірою, з маркетологічною стратегією фірм-виробників, їх активністю в роботі з лікарями, а також нормативно-правовими аспектами. Тому, як зазначають американські експерти, у деяких випадках не має сенсу прописувати для лікування дорогі брендові медикаменти.

Медики повинні призначати дженерики, а не більш дорогі препарати, якщо дослідженнями підтверджена рівна ефективність ліків, вважають вони. Однак підкреслюють, що такі дослідження повинні бути методологічно коректними.


http://vikna.if.ua/cikavo/49328/view

Немає коментарів: