ПРАВДА ПРО СТАН УКРАЇНСЬКОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

На цьому ресурсі ви побачите не тільки професійний огляд преси, правдиве інформування про лікарські засоби, а й реальні дії ФармРади у боротьбі за права фармацевтів та права споживачів: документи, запити до влади, проекти законів; акції, заходи, конференції. Реальні люди, що не пошкодували життя для цієї боротьби.
Ми відкриті для спілкування: ви завжди можете звернутися до нас і поспілкуватися наживо.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
© Остерігайтесь інформаційних підробок.
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ! Не станьте жертвами шахраїв! Вимагайте документацію, перевіряйте репутацію!

середа, 4 листопада 2015 р.

У Києві перевіряють медичний розчин з тендерних закупівель, що викликає погіршення здоров'я пацієнтів


Концентрат для гемодіалізу департамент охорони здоров'я купив за тендером

Департамент охорони здоров'я м. Києва у зв'язку зі скаргами пацієнтів ініціював проведення лабораторних досліджень витратних матеріалів для гемодіалізу, йдеться в повідомленні КМДА.

"У департамент охорони здоров'я м. Києва надійшли звернення пацієнтів за погіршення самопочуття під час і після процедури. Перша скарга надійшла ще у вересні від хворих, які проходять процедури в КМКЛ №5. Але на той момент зафіксованих лікарями фактів побічної дії перевірка не встановила", - сказано в повідомленні.

Після повторних звернень для перевірки викладених фактів у департаменті охорони здоров'я створена комісія, під час роботи якої з'ясувалися факти наявності побічних реакцій у декількох хворих.

Як повідомляється, комісія звернулася до Міністерства охорони здоров'я, профільних інститутів Національної академії наук та Національної академії медичних наук з проханням про проведення лабораторного дослідження витратних матеріалів, що застосовуються при лікуванні хворих методом гемодіалізу.

"Сьогодні тільки дві установи дали свою згоду на проведення необхідних досліджень, цим установам передані зразки концентрату. Також ми направили лист до Державної служби з лікарських засобів з проханням надати інформацію про якість і безпеку застосування кислотного концентрату, придбаного департаментом охорони здоров'я в процесі тендерної закупівлі", - розповіла директор департаменту охорони здоров'я м. Києва Тетяна Донченко.

http://ua.112.ua/kyiv/u-kyievi-pereviriaiut-medychnyi-rozchyn-likuvannia-iakym-vyklykaie-pohirshennia-zdorovia-patsiientiv-269670.html

Немає коментарів: