ПРАВДА ПРО СТАН УКРАЇНСЬКОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

На цьому ресурсі ви побачите не тільки професійний огляд преси, правдиве інформування про лікарські засоби, а й реальні дії ФармРади у боротьбі за права фармацевтів та права споживачів: документи, запити до влади, проекти законів; акції, заходи, конференції. Реальні люди, що не пошкодували життя для цієї боротьби.
Ми відкриті для спілкування: ви завжди можете звернутися до нас і поспілкуватися наживо.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
© Остерігайтесь інформаційних підробок.
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ! Не станьте жертвами шахраїв! Вимагайте документацію, перевіряйте репутацію!

вівторок, 18 листопада 2014 р.

ГО «ВО МФА «ФармРада»: до уваги представників ЗМІ

У середу, 19 листопада 2014 р., о 09.00 розпочнеться пікет Кабінету Міністрів України та Адміністрації Президента України представниками фармацевтичної галузі.

Організатори акції – Громадська організація «Всеукраїнське об’єднання Миколаївська фармацевтична асоціація Фармрада» та Союз споживачів медичної продукції.

Учасники – провізори, фармацевти майже з усіх регіонів України, споживачі.

За словами організаторів – Голови ГО «ВО МФАФР» Олени Прудникової та Голови правління Союзу споживачів медичної продукції Владислава Онищенка, активісти підготували для передачі Президенту України Петру Порошенку та Прем’єр-міністру України Арсенію Яценюку свої вимоги, серед яких:



- Відставка керівництва Держлікслужби України- Михайла Пасічника та Олени Алексєєвої за бездіяльність, відмову від провадження європейських норм у законодавство, нездатність провести реформування органу контролю в сфері обігу ліків, сприяння тінізації фармацевтичного ринку, лобіювання інтересів великого бізнесу, створення схем для ліцензування роздрібу, реєстрації медичних виробів, розповсюдження фальсифікованих лікарських засобів.



Пасічник Михайло був власником фармацевтичної компанії «Фалбі», яка на сьогодні збанкрутіла та є відповідачем по чисельних справах у судах перед суб’єктами фармацевтичного ринку; є креатурою відстороненого Міністра охорони здоров'я Олега Мусія унаслідок домовленостей останнього із тендерною мафією. Ще минулої каденції у Держлікслужбі компанія Пасічника «Фалбі» неодноразово поставляла до МОЗу тендерні ліки за завищеними цінами (акти Рахункової палати). Після призначення у червні на посаду Голови Держлікслужби Пасічник до вересня ВОДНОЧАС перебував Президентом «Аптечної професійної асоціації України», що є ознакою конфлікту інтересів, наданням недостовірної інформації при призначенні про відсутність конфлікту інтересів та порушенням законодавства про державну службу. Алексєєва Олена - перший заступник голови Держлікслужби України. У 2005 р. була звільнена з посади Голови Комітету з питань контролю за наркотиками за виявленні чисельні порушення. До призначення на посаду держслужбовця, Алексєєва була директором Асоціації «Виробники ліків України», президентом якої є Петро Багрій – тендерний олігарх від фармації. Олігархічні зв'язки Алексєєвої також висвітлювалися у засобах масової інформації.



Вказані посадові особи використовують адміністративні важелі для монополізації фармацевтичного ринку великим бізнесом, дискримінації малого підприємництва, приховування інформації від громадськості. Керування Пасічником та Алексєєвою має всі ознаки радянського адміністративно-командного стилю з використанням ресурсів громадських організацій, які вони очолювали до призначення на керівні посади регуляторного органу.

- Люстрація керівників та заступників керівників територіальних органів Держлікслужби України, які призначалися за погодженням із головами обласних державних адміністрацій – ставлениками Віктора Януковича. Сьогодні відбувається свавілля, тиск на підприємців, залякування, працюють корупційні схеми, кришуються окремі бізнес структури.

- Реорганізація Держлікслужби, оптимізація її штату шляхом ліквідації територіальних органів. Позитивний ефект полягає у тому, що співробітники на місцях стають штатними одиницями центрального апарату, призначатимуться без погодження із місцевими органами влади, тобто отримують незалежність від адміністративного тиску на місцях. За такої схеми, відсутня необхідність у посадах начальника та заступників начальника територіальних органів. Єдине централізоване керівництво та контроль за діяльністю підлеглих унеможливлює зрощування органу державного контролю та бізнесу на місцях, що є профілактикою корупційних проявів. Ще одним позитивним ефектом буде істотна економія фонду заробітної плати за рахунок ліквідації посад керівників у регіонах.

- Призначення керівників Держлікслужби України робити прозоро за погодженням з Громадською Радою.

- Посилення відповідальності аптек за торгівлю фальсифікатом,
недопущення прийняття змін у Ліцензійні умови, які б сприяли таким негативним явищам. Держлікслужба не здійснює фактично жодних заходів по виявленню та припиненню виготовлення фальсифікату, каналів його надходження на територію України. Все зводиться до перевірок аптек, але існують митні коридори, підпільні фабрики, склади, дилери, сировина, фінансові потоки. Це питання комплексу заходів кількох відомств – СБУ, МВС, Митної та Податкової служби, але головну роль повинна відігравати Держлікслужба, яка фактично самоусунулась від цих питань.

- Скасування норм щодо нарахування ПДВ на лікарські засоби та вироби медичного призначення. Вказаний «непопулярний захід» призвів до подорожчання лікарських засобів, зменшення їх доступності для населення. Схема нарахування ПДВ фактично покладає сплату податку на кінцевого споживача - пацієнта. Ми вважаємо такі заходи не тільки економічно невиправданими, але і антигуманними. Звинувачення аптек у підвищенні цін є популізмом, і не може довго тримати в омані суспільство. Пропонуємо повернутись до формули ПДВ на перше постачання (імпортер, виробник), або взагалі його скасувати.
Гарантування прав малого підприємництва, закріплених законами України. Одним з перших кроків Пасічника Михайла на посаді голови Держлікслужби була спроба внесення у проект змін до Ліцензійних умов обмежувальних норм щодо знаходження ФОП на ринку лікарських засобів. Ми закликаємо Уряд вжити заходів по захисту та підтримці малого підприємництва шляхом блокування таких спроб.



Посилення контролю за обігом кодеїновмісних препаратів. З метою недопущення розповсюдження наркоманії серед молоді, пропонуємо перевести на предметно-кількісний облік кодеїновмісні таблетовані лікарські засоби, які НЕ лікують, а лише знімають симптоми кашлю. Повна бездіяльність Міністерства охорони здоров’я та Держлікслужби України у питанні припинення неконтрольованих продажів «кодеїнових наркотиків» через «недобросовісні» аптеки та відверте «кришування» аптечного наркобізнесу викликає обурення населення щодо всіх українських аптек та фармацевтів. МОЗ ігнорує офіційні звернення вже 9-ти обласних рад (об’єднують 30% населення країни), які стурбовані зростанням реалізації кодеїновмісних препаратів. Предметно-кількісний облік кодеїновмісних таблеток не призведе до обмеження доступності цих ліків, тому що підприємства на сьогодні виробляють чималу кількість протикашлевих ліків. Проте такі міри сприятимуть як і зменшенню випадків немедичного застосування цих препаратів, так і спонукатимуть до звернення до лікарів при наявності кашлю та проведенню адекватного лікування.


Немає коментарів: