ПРАВДА ПРО СТАН УКРАЇНСЬКОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

На цьому ресурсі ви побачите не тільки професійний огляд преси, правдиве інформування про лікарські засоби, а й реальні дії ФармРади у боротьбі за права фармацевтів та права споживачів: документи, запити до влади, проекти законів; акції, заходи, конференції. Реальні люди, що не пошкодували життя для цієї боротьби.
Ми відкриті для спілкування: ви завжди можете звернутися до нас і поспілкуватися наживо.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
© Остерігайтесь інформаційних підробок.
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ! Не станьте жертвами шахраїв! Вимагайте документацію, перевіряйте репутацію!

четвер, 20 листопада 2014 р.

Провідні медіа об'єднання виступають проти ініціативи заборонити рекламу ліків


ТСН: П'ять провідних об'єднань у галузі медіа звернулись до президента та підписантів коаліційної угоди. Заборона реклами ліків не враховує ризиків, які вона несе для існування ЗМІ 

Провідні об'єднання галузі медіа звернулись до президента та підписантів коаліційної угоди з проханням вилучити з тексту документу пункт 4.4 Розділу V ("Реформа системи охорони здоров'я") про введення заборони реклами лікарських засобів.

Як зазначається в заяві, ґрунтовного аналізу наслідків подібної заборони, чи допоможе це запобігти безвідповідальному вжиттю ліків серед населення, ніколи не надавалося, при цьому реклама лікарських засобів становить велику частку доходів медіа-компаній.

"За оцінками експертів, розміщення реклами лікарських засобів залежно від типу ЗМІ становить від 15% до 40% загального обсягу їх доходів. Позбавлення ринку ЗМІ такої значної частини надходжень в умовах загальнонаціональної кризи неможливо компенсувати за жодних обставин, що призведе до значних скорочень працівників, зникнення великої кількості ЗМІ та зниження можливості вітчизняних медіа створювати якісний продукт та конкурувати з іноземними ЗМІ, що є надзвичайно важливим в умовах інформаційної війни", - йдеться у зверненні. 

Повідомляється, що у європейській практиці заборони реклами лікарських засобів майже не існує, обмеження введені лише у Норвегії і стосуються тільки телереклами. Водночас, введення цієї заборони суперечить зобов'язанням України в межах Угоди про Асоціацію з Європейським Союзом: додаток XXXVIІ ("Політика з питань аудіовізуальної галузі") до Глави 15 Розділу V якого передбачає, що Україна зобов'язується протягом 2 років адаптувати своє законодавство до Директиви № 2007/65/ЄС про аудіовізуальні медіа-послуги, яка передбачає заборону реклами виключно рецептурних лікарських засобів.

Крім того, реклама інформує споживача про нові продукти, розширює можливий спектр альтернатив вибору та сприяє конкуренції. Обмеження реклами ліків забере в споживачів право та можливість доступу до необхідної їм інформації, зокрема про властивості та ціни на лікарські засоби, можливості та варіанти, як відповідального самолікування, так і профілактики захворювань, а також унеможливить прозору конкуренцію, і, таким чином, опосередковано створить усі передумови до підвищення вартості ліків.

В результаті, споживачі зможуть отримувати таку інформацію виключно від лікарів та аптекарів.

"Вважаємо, що запровадження заборони реклами лікарських засобів є неконструктивним кроком для вирішення проблеми безконтрольного споживання ліків населенням, а також до їх здешевлення, що не матиме користі ні для споживачів, ні для засобів масової інформації. Ми виступаємо проти прийняття подібних змін та просимо вас вилучити пункт про заборону реклами лікарських засобів із тексту Коаліційної угоди", - резюмують медіа об'єднання. Звернення підписали:

  • Асоціація "Індустріальний Телевізійний Комітет", 
  • Незалежна Асоціація Телерадіомовників, 
  • Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси, 
  • Всеукраїнська Рекламна Коаліція, 
  • Асоціації "Незалежні регіональні видавці України".


ТСН

Немає коментарів: